tankman

بازیافت لاستیک (پیرولیز) 09121001056 - تنکمان

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
صنایع ماشین سازی ونوس
آدرس
اشتهارد-کرج - اشتهارد
تلفن
09121001056
موبایل
09128720152

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سیستم پیرولیز PYROLISIS SYSTEM یکی از معضلات زیست محیطی وجود آلاینده های با پایه هیدروکربور هاست که به علت سختی تجزیه به مدت زیاد در طبیعت باقی مانده و باعث آلودگی محیط زیست می گردد.از طرفی مسئله بحران انرژی و یافتن منابع تجدید پذیر انرژی ، منجر به ارائه راهکاری جهت بازیافت و تجزیه مواد ضایعاتی ارگانیک گردیده است. در ایران آلودگیهای نفتی و ضایعات ناشی از تولیدات صنایع نفت و پتروشیمی مانند لجن های نفتی در صنایع، ذخیره و انتقال مواد نفتی، خاکهای آلوده نفتی در مجتمع ها و جزایر نفتی ، لاستیک های فرسوده ،ضایعات پلاستیکی و ....حجم بسیار زیادی از این آلاینده های هیدرو کربوری را شامل می شود و حل این مسئله کمک زیادی به تولید انرژی از ضایعات و همچنین پاکیزگی محیط زیست و صرفه جوئی مادی و ... را به همراه خواهد داشت. امروزه در جهان صنعتی، با استفاده از سیستم پیرولیز موفق به تجزیه و استحصال سوخت از مواد پلاستیکی و تایر های ضایعاتی و... گردیده اند.این شرکت با توسعه این روش و تحت اتمسفر خلا و در غیاب اکسیژن موفق به تجزیه مواد ارگانیک موجود در لجن های نفتی، خاکهای آلوده نفتی ،انواع لاستیک و مواد پلاستیکی و... گردیده که با اعمال دماهای مختلف ، مواد هیدروکربنی به گاز تبدیل و با تبرید آن ، سوخت های مختلف قابل استحصال می باشد.
مزایا
1 - مواد هیدروکربوری قابل بازیافت می باشد.
2- در فرآیند بکار برده شده هیچگونه مواد شیمیایی اضافه ای استفاده نمی شود.
3 - در طول فرآیند و بعد از آن هیچگونه آلودگی در خاک ، آب و یا هوا نداریم.
4- نتیجه ی تولیدات ، ارزش اقتصادی بسیار زیادی نسبت به ارزش ضایعات دارد.
5- ارزانترین تکنولوژی بازیافت مواد هیدروکربوری در جهان می باشد.
6- مواد اولیه آن ارزان و تهیه آن بسیار راحت است.
7- 100درصد مواد اولیه به محصولات با ارزش اقتصادی بالا تبدیل می شود.
8- این فرایند قابل اعمال به کلیه مواد با پایه نفت است.
9- فرایند و سیستم ، منبع انرژی جایگزینی برای نفت و گاز می باشد.
صنایع ماشین سازی ونوس (شرکت آروین آدلی فیدار )با سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت خط تولید سوخت (بنزین ، گازوئیل ، روغن پیرولیز و ...) از بازیافت لاستیک فرسوده و پلاستیک با طراحی نوین و تکنولوژی روز آلمان آماده اجرای پروژه های خط تولید سوخت های هیدروکربن از بازیافت لاستیک و پلاستیک ، میباشد.
جهت ارتباط با واحد فروش و مسئولین فنی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :
09121001056 -09128720152 - 09124172904 www.venussanat.com


کد آگهی : 128267
بازدید : 1620
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1620
Your رای: